CELEBS
Μιμή Ντενίση: Αποκαλύπτει πότε βίωσε την κατάθλιψη
Η Μιμή Ντενίση λύγισε μπροστά στον θάνατο...
«Έχω περάσει κατάθλιψη από θάνατο, όταν πέθανε ο μεγάλος μου έρωτας, ο Αντώνης Τρίτσης. Έπαθα κατάθλιψη επειδή έχασα... το ιδανικό», δήλωσε στο περιοδικό "Εγώ" η Μιμή Ντενίση και συνέχισε: «Πολλά χρόνια. Νομίζω ότι τώρα το διαχειρίζομαι φιλοσοφικά. Παλιότερα δεν μπορούσα. Η σωτηρία μου ήταν πάντοτε η δουλειά. Μετά το θάνατο του Αντώνη και την πολύ μεγάλη στεναχώρια που βίωσα, με έσωσε η δουλειά. Τότε έκανα τις μεγάλες επιτυχίες». Έχει πάει σε ψυχολόγο; «Μία φορά πήγα σε μια ψυχολόγο στη ζωή μου, όταν η Μαριτίνα ήταν πολύ μικρή, για να διαπιστώσω αν χειριζόμουν σωστά κάποια θέματα. Όταν της ανέλυσα την κατάσταση, συνέβη ένα πολύ αστείο περιστατικό. Μου είπε ''Κυρία Ντενίση, έχω πρόβλημα με τον άντρα μου. Θέλετε να αλλάξουμε θέσεις να μου το λύσετε;''»
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer











