CELEBS
Αγγελική Ηλιάδη: Ποζάρει με μπικίνι στο Ντουμπάι
Το ταξίδι της τραγουδίστριας
Μπορεί στην Ελλάδα να μην επιτρέπεται να κάνουμε Πάσχα «στο χωριό», ωστόσο, επιτρέπεται να ταξιδέψουμε στο… εξωτερικό!
Έτσι, η Αγγελική Ηλιάδη έφυγε για το κοσμοπολίτικο Ντουμπάι μαζί με τις φίλες της.
Η τραγουδίστρια το πρώτο πράγμα που έκανε με το που έφτασε εκεί, ήταν να βάλει το μαγιό της και να απολαύσει τη θάλασσα και τον ήλιο.
Μάλιστα, πόζαρε και ανέβασε τη φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η τραγουδίστρια το περασμένο καλοκαίρι νόσησε με κορωνοϊό και όπως είπε χαρακτηριστικά, ήταν ενάμιση μήνα στο σπίτι και είχε πάθει κατάθλιψη.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι»











