CELEBS
Γιούαν ΜακΓκρέγκορ: Τα prequels Star Wars δεν είναι και... Σαίξπηρ!
O Τζορτζ Λούκας παραδέχτηκε ότι δεν είχε ποτέ τον διάλογο ως προτεραιότητα
Ο Γιούαν ΜακΓκρέγκορ εξέφρασε τα συναισθήματά του σχετικά με τον ρόλο του στα prequels της κινηματογραφικής σειράς Star Wars, όπου πρωταγωνίστησε ως Obi-Wan Kenobi σε νεαρή ηλικία.
Ο ηθοποιός, ο οποίος θα επαναλάβει το ρόλο του Obi-Wan σε επερχόμενή σειρά Star Wars στη Disney+, είπε σε συνέντευξή του στο THR ότι η συμμετοχή του στην τριλογία των prequel μερικές φορές γινόταν «κουραστική» λόγω της χρήσης από τον σκηνοθέτη, Τζορτζ Λούκας CGI και μπλε οθονών.
«Τρεις ή τέσσερις μήνες μετά γίνεται πολύ κουραστικό - ειδικά όταν οι σκηνές είναι... Δεν θέλω να είμαι αγενής, αλλά δεν είναι Σαίξπηρ», είπε ο ΜακΓκρέγκορ.

«Δεν υπάρχει κάτι να σκάψεις στον διάλογο, το οποίο μπορεί να σε ικανοποιήσει όταν δεν υπάρχει περιβάλλον εκεί. Ήταν αρκετά δύσκολο να το κάνεις» ανέφερε.

Και ο Τζορτζ Λούκας παραδέχτηκε ότι δεν είχε ποτέ τον διάλογο ως υψηλή προτεραιότητα στις ταινίες του. Το 2002, δήλωσε στην εφημερίδα «The Guardian»: «Βλέπω την ταινία ως οπτικό μέσο με μουσική συνοδεία... Δημιουργώ ταινίες με αυτόν τον τρόπο -πολύ οπτικά- και ο διάλογος δεν είναι αυτό που είναι σημαντικό. Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που λένε, ναι, ο κινηματογράφος πέθανε όταν επινοήθηκε ο ήχος».

SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












