CELEBS
Η Άννα Βίσση έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου
Το βίντεο που πόσταρε στο Instagram
Μετά την πρώτη δόση του εμβολίου που έκανε στις 20 Φεβρουαρίου, έφτασε η ώρα για την Άννα Βίσση να εμβολιαστεί δεύτερη φορά.
Την αποκάλυψη είχε κάνει η ίδια η «απόλυτη» με μία φωτογραφία στο Instagram, την στιγμή του εμβολιασμού της. «Vaccine day! Ευχαριστώ τα κορίτσια στο ΕΦΚΑ Ηρακλείου… που με «διασκέδασαν» όπως κι εγώ αυτές στο παρελθόν. Ελπίζω τα «θέματα» μας να λήξουν κάποια στιγμή σύντομα και να ξανά χαρούμε την ανθρώπινη επαφή μας ! #vaccine #staysafe #communication #hugs #missyou», είχε γράψει χαρακτηριστικά.
Το μεσημέρι της Πέμπτης, η πετυχημένη τραγουδίστρια έκανε και τη δεύτερη δόση του εμβολίου, όπως είδαμε μέσα από το insta story που πόσταρε.

Πλέον η Άννα Βίσση είναι απόλυτα ασφαλής!
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












