CELEBS
Νικήτρια του GNTM δημοσίευσε φωτογραφία με τη νεογέννητη κόρη της
Κοιμάται στην αγκαλιά της και είναι ό,τι πιο cute έχουμε δει!
Ο λόγος για τη νικήτρια του πρώτου GNTM το 2009, Σεράινα Καζαμία. Το εντυπωσιακό μοντέλο έφερε στον κόσμο το πρώτο της μωράκι, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της Jonas Kappeli.

Η Σεράινα Καζαμία με τον σύζυγό της Jonas Kappeli έγιναν γονείς!
Η μικρούλα τους γεννήθηκε στις 29 Απριλίου και έχει φέρει τα πάνω – κάτω στη ζωή τους. Πριν από λίγη ώρα, Σεράινα Καζαμία που είναι αρκετά ενεργή στα social media, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram ένα τρυφερό στιγμιότυπο με το νεογέννητο. Στη φωτoγραφία τη βλέπουμε να κρατά αγκαλιά την κόρη της, η οποία έχει κλείσει τα ματάκια της και κοιμάται επάνω της.

SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












