CELEBS
Μαρία Ιωαννίδου: Ο καρκίνος και η φωτογραφία της μετά τις χημειοθεραπείες
Η ασπίδα μου ήταν η αφέλειά μου, είπε η ηθοποιός στις «Αλήθειες με τη Ζήνα»
Πριν από 11 ολόκληρα χρόνια η Μαρία Ιωαννίδου διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού. Η ηθοποιός – χορεύτρια έχει μιλήσει αρκετές φορές για τη «μάχη» που έδωσε και στο τέλος κατάφερε να βγει νικήτρια.
Η ίδια σε παλαιότερες συνεντεύξεις της έχει παραδεχτεί δημόσια πως «πλήρωσε» τη αμέλειά της, αφού υπήρχε ιστορικό στην οικογένειά της, μιας και η μητέρα της πέθανε από καρκίνο του μαστού.
Αν και έπρεπε να κάνει μαστογραφία κάθε έξι μήνες εκείνη δεν ήταν συνεπής. Όταν, λοιπόν, αποφάσισε να κάνει μαστογραφία διαγνώστηκε με καρκίνο. Τότε ξεκίνησε η περιπέτεια υγείας της. Έκανε εννιά χημειοθεραπείες και 15 ακτινοβολίες, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια των μαλλιών της, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία που έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα.

«Ήμουν καραφλή. Η ζωή μου ήταν πάντα γεμάτη δύσκολες στιγμές, λες και ήταν ιδανική. Πάντα χρωστούσα. Μου έδινε κάτι και μου έπαιρνε πίσω 15 πράγματα. Η ασπίδα μου ήταν το χιούμορ και η αφέλεια. Με τον καρκίνο πέρασα πολύ δύσκολα, γιατί δεν ήξερα αν θα ζήσω. Πήρα μία μακό μπλούζα και έγραψα επάνω ο καρκίνος πέθανε, εγώ ζω. Δεν του έδινα καμία σημασία και σκεφτόμουν πότε θα τελειώσει όλο αυτό για να πάω να παίξω στο θέατρο. Πάλεψα μαζί του έναν χρόνο, αλλά δεν του έδωσα τη χαρά να με τρομάξει», είπε η Μαρία Ιωαννίδου στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












