CELEBS
Άννα Βίσση: Ταξίδεψε στο Μονακό και συναντήθηκε με τον Πρίγκιπα Αλβέρτο
Η... πριγκιπική φωτογραφία τους που πόσταρε στο Instagram!
Την πρώτη της απόδραση εκτός Ελλάδας μετά την καραντίνα έκανε η Άννα Βίσση.
Η «Απόλυτη» ταξίδεψε μέχρι το Μόντε Κάρλο προκειμένου να προετοιμάσει τη φιλανθρωπική συναυλία που θα δώσει στις 25 Σεπτεμβρίου στο Salle des Etoiles.

Μέχρι κι αγώνα της Formula 1 είδε η Άννα Βίσση στο Μονακό /Φωτογραφία Instagram
Εκεί συναντήθηκε και με τον πολυσυζητημένο Πρίγκιπα Αλβέρτο, με τον οποίο φωτογραφήθηκε και δημοσίευσε το στιγμιότυπο στο Instagram.
«Αντίο Μονακό. Ένιωσα σαν πριγκίπισσα», σχολίασε με χιούμορ η Άννα Βίσση ποζάροντας με τον Αλβέρτο του Μονακό.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












