CELEBS
Ελένη Μενεγάκη: Καλωσόρισε το καλοκαίρι με υπέροχο φλοράλ φόρεμα
«Ξεκινάει και επίσημα το καλοκαίρι!» γράφει χαρούμενη η παρουσιάστρια
Επίσημη «πρεμιέρα» έκανε χτες τo καλοκαίρι και η Ελένη Μενεγάκη θέλησε να το καλωσορίσει με τρεις φωτογραφίες.
Συγκεκριμένα, το πρωί της Τρίτης, η γνωστή παρουσιάστρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram τρεις καλοκαιρινές φωτογραφίες από την αυλή του σπιτιού της στα Μελίσσια, όπου τη βλέπουμε να χαμογελάει πλατιά φορώντας ένα υπέροχο, φλοράλ φόρεμα.
«Ξεκινάει και επίσημα το καλοκαίρι! Το μαγιό μας, το χαμόγελο μας και καλή παρέα ρε παιδιά! Σας αγαπώ», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Ελένη Μενεγάκη.
Δείτε τη νέα ανάρτηση της Ελένης Μενεγάκη στο Instagram:



Να θυμίσουμε πως αυτόν τον καιρό η Ελένη Μενεγάκη βρίσκεται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για την τηλεοπτική της επιστροφή ύστερα από έναν χρόνο απουσίας.
Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες, η ίδια δημοσίευσε και τις πρώτες εικόνες από το νέο της γραφείο στις εγκαταστάσεις του Mega.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












