CELEBS
Ζέτα Μακρυπούλια - Μαρία Κίτσου: Μαζί σε βραδινή έξοδο!
Παρακολούθησαν την παράσταση του Δεληβοριά «Στην Ταράτσα του Φοίβου»
Η Ζέτα Μακρυπούλια και η Μαρία Κίτσου βρέθηκαν στο Θέατρο Άλσος, για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Η Ταράτσα του Φοίβου: Summer in the City».
Οι δυο κυρίες ευδιάθετες και χαλαρές τράβηξαν πάνω τους τα φλας των φωτογράφων, που τις απαθανάτισαν μαζί.
Η ηθοποιός και παρουσιάστρια φορώντας μία maxi φούστα κι ένα μαύρο τοπάκι, τίμησε τον καλό της φίλο Θανάση Αλευρά που είναι ένας από τους πρωταγωνιστές της παράστασης.
Από την άλλη η τηλεοπτική Ελένη των «Άγριων Μελισσών», Μαρία Κίτσου, επέλεξε για την περίσταση σατέν παντελόνι και μία μπλούζα σε nude αποχρώσεις.
Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου μαζί με την κόρη της, Μαρία Χάνου, έδωσαν επίσης το «παρών» στην παράσταση.

Ζέτα Μακρυπούλια - Μαρία Κίτσου/ Φωτογραφία NDP

Ο Θανάσης Αλευράς με τη φίλη του Ελισάβετ Κωνσταντινίδου

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου με την κόρη της, Μαρία Χάνου/ Φωτογραφία NDP
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media. SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












