CELEBS
Το GNTM 2 είναι στην Πάρο για το reunion της χρονιάς!
Ποια είχε την ιδέα γι' αυτό το reunion;
Γνωρίστηκαν στον δεύτερο κύκλο του GNTM και έγιναν πολύ καλές φίλες. Ο λόγος για τις Κέισι Μίζιου, Νίνα Τζιβανίδου, Χαρά Παππά, Σπυρούλα Κάιζερ, Ίλντα Κρόνι, Άννα Μαρία Ηλιάδου, Εμμανουέλα Μάινα και Όλγα Καλογήρου.

Τα νεαρά μοντέλα αποφάσισαν να κάνουν μαζί καλοκαιρινές διακοπές και έτσι ετοίμασαν τις βαλίτσες τους και ταξίδεψαν έως την Πάρο.
Την ιδέα γι’ αυτό το reunion την είχε η Κέισι Μίζιου. «Εγώ το κανόνισα, είπα όποια μπορεί να έρθει ας έρθει. Εντελώς τυχαία τα κατάφεραν όλες. Μόνο η Εμμανουέλα και η Πόπη δεν κατάφεραν να είναι μαζί μας εδώ», είπε η ίδια στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου».

Ήταν ευδιάθετες και χαμογελαστές και όπως είπαν κατά τη διάρκεια της σύνδεσης όπου τις είδαμε πάνω σε ένα φουσκωτό ήταν έτοιμες για τις βουτιές τους στη θάλασσα.

Αυτή η ομαδική καλοκαιρινή εξόρμηση έχει χαροποιήσει τα κορίτσια που δε σταματούν τις αναρτήσεις στα social media.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer











