CELEBS
Μάρα Ζαχαρέα: Ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές
Η ανάρτηση της παρουσιάστριας ειδήσεων του Star στο Instagram
Μετά από έναν δύσκολο χειμώνα με πολλά θέματα στην επικαιρότητα και έντονες εξελίξεις σχετικά με την πανδημία του κορωνοϊού, η Μάρα Ζαχαρέα αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό του κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων του Star και ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές σαλπάροντας για το αγαπημένο της νησί, την όμορφη Πάρο.
Η παρουσιάστρια ειδήσεων, όπως μας έδειξε με μία ανάρτησή της στον λογαριασμό της στο Instagram, πήρε μαζί της το γατούλη της, Κόνερι.
«Να "μαστε και μεις στο πλοίο. Πήραμε και τον γατούλη και φύγαμε! Καλές διακοπές σε όλους!????????????#holiday #sunday #trip» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας της με τον γάτο της στο πλοίο για Πάρο.
Δείτε την ανάρτηση της Μάρας Ζαχαρέα στο Instagram:
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer -
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου












