CELEBS
Σαρλίν του Μονακό: Έτσι… συνάντησε τα παιδιά της μετά από μήνες!
Οι τρυφερές φωτογραφίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου
Βάζοντας τέλος στις φήμες που την ήθελαν να έχει εγκαταλείψει τον Αλβέρτο του Μονακό, η πριγκίπισσα Σαρλίν μοιράστηκε στο Instagram για πρώτη φορά νέες φωτογραφίες από τότε που αρρώστησε.
Η ξανθιά καλλονή παλεύει με τη λοίμωξη ENT, η οποία χτυπάει τα αυτιά, τη μύτη και το λαιμό με αποτέλεσμα να παρατείνει τη διαμονή της στη Νότια Αφρική.

Στα νέα ενσταντανέ βλέπουμε τη 43χρονη γαλαζοαίματη να κάνει βιντεοκλήση με τα δύο παιδιά της, τον Jacques και την Gabrielle, που είναι στο σπίτι στο Μονακό. Παρά τη χαρά που έβλεπε τα παιδιά της, η Σαρλίν έμοιαζε λίγο νοσταλγική στις φωτογραφίες.
Οι εικόνες επέτρεψαν επίσης μια ματιά στο πολυτελές σπίτι όπου διαμένει. Εκτός από το μεγάλο δρύινο τραπέζι, το σπίτι έχει πολλά όμορφα έργα τέχνης στις σκάλες και μια μεγαλοπρεπή πέτρινη αίθουσα που στεγάζει ένα τζάκι με ξύλα.

«Περνώντας χρόνο με τον Jacqui και την Bella, φτιάχνοντας κουβέρτες για το διπλανό βρεφονηπιακό σταθμό», έγραψε στην ανάρτηση. «Ευχηθείτε μου καλή τύχη», συμπλήρωσε.
Πριν από λίγες ημέρες η πριγκίπισσά του Μονακό είπε σε συνέντευξή στο ειδησεογραφικό δίκτυο Channel24 της Νότιας Αφρικής ότι ήταν ένας χρόνος έντονων δοκιμασιών για εκείνη, δηλώνοντας παράλληλα ότι το να χάσει τον άντρα και τα παιδιά της τόσους μήνες, της στοίχησε πολύ.

«Ο Αλβέρτος είναι ο βράχος και η δύναμή μου και χωρίς την αγάπη και την υποστήριξή του δε θα μπορούσα να περάσω αυτόν τον οδυνηρό χρόνο», δήλωσε.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer -
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου












