CELEBS
Στην εντατική του νοσοκομείου «Σωτηρία» από κορωνοϊό ο Στάθης Αγγελόπουλος
Εδώ και 10 ημέρες - Βελτιώθηκε η κατάστασή του αλλά αργεί το εξιτήριο
Στη Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Σωτηρία» νοσηλεύεται εδώ και 10 ημέρες με κορωνοϊό, ο δημοφιλής τραγουδιστής Στάθης Αγγελόπουλος, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το ereportaz.gr.
Σύμφωνα επίσης με το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Άννας Τσιάλτα, ο δημοφιλής τραγουδιστής πέρασε δύσκολες ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας αλλά πλέον παρουσιάζει βελτίωση η κατάσταση του, αν και οι θεράποντες ιατροί επισημαίνουν ότι έχει ακόμη δρόμο μέχρι να γίνει καλά και να πάρει εξιτήριο.
Ο Στάθης Αγγελόπουλος φέρεται επίσης να μην έχει εμβολιαστεί για τον κορωνοϊό.
Ο τραγουδιστής εξαίρει πάντως την προσπάθεια όλου του νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού της ΜΕΘ του νοσοκομείου «Σωτηρία», να κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να αποκαταστήσει την υγεία του και να βγει από το νοσοκομείο υγιής, ώστε να επιστρέψει και πάλι στις πίστες.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου












