CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Η φωτογραφία που δημοσίευσε μετά τον χωρισμό με τον Ντέμη
Το ζευγάρι χώρισε μετά από 18 χρόνια έγγαμου βίου
Στην Κύπρο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων βρίσκεται η Δέσποινα Βανδή λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του χωρισμού της από τον Ντέμη Νικολαΐδη με τον οποίο υπήρξε παντρεμένη 18 χρόνια.

Η τραγουδίστρια ξεκίνησε τις live εμφανίσεις της μαζί με τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου και θέλησε να δείξει στον κόσμο «ποια είναι η ψυχολογική της κατάσταση μετά το διαζύγιο» δημοσιεύοντας μία φωτογραφία στο Instagram.
H Δέσποινα λίγο πριν βγει στη σκηνή κάθεται σ’ έναν καναπέ με άκρως καλοκαιρινή διάθεση.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου












