CELEBS
Βάσω Λασκαράκη: Καλωσόρισε τον Αύγουστο με μπικίνι και του ζήτησε μια... «χάρη»
Ποζάρει στην παραλία με φόντο το ηλιοβασίλεμα
Στις περισσότερες περιοχές της χώρας ο υδράργυρος έχει χτυπήσει «κόκκινο», μιας και η θερμοκρασία ξεπερνά τους 40 βαθμούς κελσίου.
Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν αναζητήσει μια ανάσα δροσιάς στις παραλίες κάνοντας τις βουτιές τους ακόμα και όταν ο ήλιος δύει.
Εξαίρεση δεν αποτέλεσε ούτε η Βάσω Λασκαράκη. Η δημοφιλής ηθοποιός, η οποία την επόμενη τηλεοπτική σεζόν θα πρωταγωνιστεί στη σειρά της ΕΡΤ «Σε Ξένα Χέρια», φόρεσε το μαγιό της και απόλαυσε τις βουτιές της.
Η Βάσω Λασκαράκη πόσταρε μια φωτογραφία της όπου είναι ξαπλωμένη σε παραλία της Κρήτης, κοιτάζει το ηλιοβασίλεμα και ζητά μία… «χάρη» από τον Αύγουστο.
«Γεια σου Αύγουστε… σε παρακαλώ να είσαι ευγενικός», έγραψε η Βάσω Λασκαράκη στη λεζάντα της ανάρτησής της.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου












