CELEBS
Δήμητρα Παπαδοπούλου: Γιατί έχει θυμώσει με τους «Απαράδεκτους»;
Διευκρινίζει τι την έχει πειράξει...
«Θυμωμένη, γιατί αν το 'κανα σε άλλη χώρα, θα ζούσα από αυτό. Νιώθω τσαντίλα μεγάλη που τα ελληνικά μας, ενώ είναι τόσο σπουδαία γλώσσα, είναι τόσο πολύ περιθωριοποιημένα. Τσαντίζομαι που μου λένε ότι τα "Φιλαράκια" που βγήκαν μετά, έχουν κάνει τον γύρο του κόσμου, παίζονται ακόμη παντού. Από τη μία χαίρομαι, από την άλλη τσαντίζομαι, γιατί λες, ρε παιδί μου, τέτοια αντιμετώπιση... Σκέψου ότι δεν προβάλλονται στην τηλεόραση, επειδή δεν πληρώνουν δικαιώματα. Εμπορικά, λοιπόν, είμαι πολύ θυμωμένη, γιατί είναι ανεπίτρεπτο αυτό που γίνεται. Οπότε, ναι μεν περήφανη, αλλά θυμωμένη. Αν δεν ήμουν θυμωμένη, θα ήμουν ψωροπερήφανη. Γιατί όλα πρέπει να έχουν το αντίκρισμα τους. Γι' αυτό. Και για το πόσο οι "Απαράδεκτοι" τροφοδότησαν και άλλες δουλειές και γράφτηκαν σίριαλ πατώντας πάνω τους. Που καλά κάνανε. Γιατί και εγώ πάτησα σε κάποιο Σακελλάριο και σε κάποιο Τσιφόρο», είπε σε συνέντευξή της η Δήμητρα Παπαδοπούλου στη «lifo».
SELECTIONS
-
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι»









