CELEBS
Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Αν το DWTS δεν πήγε καλά δεν ευθύνομαι εγώ»
Ξεκαθαρίζει τη θέση της...
Χρύσα Βασιλακοπούλου
«Θα με στενοχωρούσε αν η μη αναμενόμενη τηλεθέαση οφειλόταν στην επιλογή προσώπων και όχι σε άλλους λόγους. Αν το σόου δεν πήγε καλά γιατί κούρασε επειδή προβάλλεται για πέμπτη συνεχή χρονιά ή για άλλους λόγους δεν ευθύνομαι εγώ», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια Ειρήνη Παπαδοπούλου στο περιοδικό «SUPER TV» .
Όσο για το τι έχει κερδίσει η ίδια από το παιχνίδι, με ειλικρίνεια δήλωσε «Πολλά ουσιαστικά πράγματα. Ανακάλυψα, επιβεβαίωσα και ενεργοποίησα πολλά πράγματα μέσα μου. Το κυριότερο είναι πως, αν κάποιος θέλει κάτι πολύ και κοπιάσει γι' αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανταμειφθεί».
SELECTIONS
-
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι»









