CELEBS
Μάνος Παπαγιάννης: Όσα δήλωσε μετά την απόφαση για τη διαμάχη με την Σοφία Παυλίδου
Στο πλευρό του η σύζυγός του, Αγγελική Δαλιάνη
Δηλώσεις στα τηλεοπτικά συνεργεία μετά την απόφαση του δικαστηρίου στη διαμάχη με τη Σοφία Παυλίδου, έκανε ο Μάνος Παπαγιάννης έξω από τα δικαστήρια το μεσημέρι της Δευτέρας.
Ο ηθοποιός κρίθηκε ένοχος κι η ποινή που του επιβλήθηκε για το αδίκημα της απλής σωματικής βλάβης είναι τέσσερις μήνες με αναστολή.

Ο Μάνος Παπαγιάννης μαζί με τη δικηγόρο του κ. Γιάννα Παναγοπούλου άσκησαν έφεση της απόφασης.
«Εγώ δεν έχω να πω πολλά παιδιά. Ασκήσαμε έφεση επί της απόφασης. Νιώθω ότι όλα πήγαν καλά κι όλα θα πάνε καλά, ακόμα καλύτερα δηλαδή. Κι ελπίζω να είστε όλοι εδώ. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία» είπε ο ηθοποιός, αποφεύγοντας κάθε αναφορά στη Σοφία Παυλίδου.
«Νιώθω ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Είμαι αισιόδοξος. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Φυσικά κι υπάρχει μεγάλη ζημία, επαγγελματική, οικονομική και καλλιτεχνική. Όλα θα πάνε καλά. Νιώθω χαρούμενος, είμαστε στο πλαίσιο αυτού που περιμέναμε. Στο Εφετείο θα δικαιωθούμε πανηγυρικά», πρόσθεσε ο Μάνος Παπαγιάννης.
Η συνήγορος υπεράσπισης του Μάνου Παπαγιάννη, κα Γιάννα Παναγοπούλου, τόνισε ότι σέβονται την απόφαση της Δικαιοσύνης.

Από το πλευρό του Μάνου Παπαγιάννη δεν έλειψε η σύζυγός του, η γνωστή ηθοποιός Αγγελική Δαλιάνη, η οποία ήταν και μάρτυρας υπεράσπισής του.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου












