CELEBS
Κόνι Μεταξά: Η glam εμφάνιση στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας
Πήγε στο fashion show του οίκου Κathy Heyndels στο πλαίσιο της 31ης AXDW
Στο Ωδείο Αθηνών πήγε η Κόνι Μεταξά το βράδυ της Τρίτης στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας. Η παρουσιάστρια και influencer θέλησε να δει το fashion show του οίκου Κathy Heyndels στο πλαίσιο της 31ης AXDW.
Η Kathy Heyndels παρουσίασε τη νέα της συλλογή Άνοιξη Καλοκαίρι 2023, σε συνεργασία μετά από πολλά χρόνια με τον ανανεωμένο σύλλογο Ελλήνων Σχεδιαστών στα πλαίσια του 31ου AXDW που θα λάβει μέρος στο πλήρως ανακαινισμένο χώρο του Ωδείου Αθηνών.



Για την εμφάνισή της η Κόνι επέλεξε ένα μίνι φόρεμα με παγιέτες σε ασημί τόνους, το οποίο συνδύασε με ένα λευκό εντυπωσιακό πανωφόρι με φτερά, αλλά και σέξι ψηλοτάκουνα διάφανα πέδιλα.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου












