CELEBS
Η Άντζελα Δημητρίου κάνει αργιλοθεραπεία στο Ισραήλ
Ποζάρει με το μπικίνι της, ενώ έχει απλώσει σε όλο της το κορμί άργιλο
Η Άντζελα Δημητρίου αποφάσισε να κάνει μία απόδραση στο Ισραήλ και όπως μας ενημερώνει μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, απολαμβάνει τα μπάνια της κοντά σε ακτή της Νεκράς Θάλασσας.
Η τραγουδίστρια είναι αρκετά ενεργή στα social media το τελευταίο διάστημα και μοιράζεται με τους followers της πολλά στιγμιότυπα από τις διακοπές της.
Εκτός από μπάνιο, η ίδια έκανε και αργιλοθεραπεία και φυσικά το γνωστοποίησε στους θαυμαστές στο Instagram μέσω story. Στη φωτογραφία που δημοσίευσε, τη βλέπουμε να ποζάρει στην κάμερα του κινητού φορώντας το μπικίνι της, ενώ έχει απλώσει σε όλο της το κορμί άργιλο.
Δείτε τη φωτογραφία:

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου -
Ετοιμαζόμαστε για τη Γιορτή του Πατέρα με τρία εξαιρετικά βιβλία -
Η Angelina Jolie για το «Couture»: Ένα δράμα για τη μητρότητα, την επιβίωση και τις πληγές πίσω από την τελειότητα -
Μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα για τις μάσκες ματιών και είδα διαφορά στην περιοχή των ματιών μου













