CELEBS
Άντζελα Δημητρίου: Αποχώρησε ενοχλημένη στη μέση της παράστασης «Γεια»
H τραγουδίστρια πήγε στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης
Η Άντζελα Δημητρίου αν και πήγε στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Γεια – The Musical» του Φοίβου, αποχώρησε στα μισά της παράστασης.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Νίκου Γεωργιάδη στο «Πρωινό Μας», η γνωστή τραγουδίστρια δυσαρεστήθηκε καθώς την έβαλαν να καθίσει στην τρίτη σειρά με άλλους εκπροσώπους της εγχώριας showbiz να έχουν «πιάσει» τις πρώτες σειρές.
Έτσι η τραγουδίστρια αποχώρησε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.
Η Φαίη Σκορδά, ωστόσο, δεν έδειξε απόλυτα πεπεισμένη από τον λόγο που έφυγε η Άντζελα Δημητρίου από το μιούζικαλ.

Άντζελα Δημητρίου - Φοίβος / NDPPHOTO / ΝΙΚΟΣ ΔΡΟΥΚΑΣ
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer -
5 δεξιότητες σχέσεων που έμαθα από θεραπευτή κι έσωσα τη σχέση μου












