CELEBS
Εύη Βατίδου: «Το 2022 πέρασε χωρίς άντρα»
Ο τίτλος που έβαλε το μοντέλο στη χρονιά που φεύγει
Την Εύη Βατίδου συνάντησαν οι τηλεοπτικές κάμερες σε νέα της δημόσια εμφάνιση.
Το 2022 σε λίγες μέρες μας αποχαιρετά κι έτσι οι δημοσιογράφοι της ζήτησαν να κάνει τον απολογισμό της. Η ίδια για άλλη μια φορά δεν αρκέστηκε σε μια απλή δήλωση, αντίθετα είπε πως ο τίτλος που θα έβαζε στη χρονιά που φεύγει είναι «χωρίς άντρα».
«2022, ήρεμα. Το 2022 πέρασε χωρίς άντρα, το 2023 επίσης χωρίς άντρα», ανέφερε χαρακτηριστικά η Εύη Βατίδου.


Σχετικά με το πώς πέρασε τα Χριστούγεννα, είπε ότι έφαγε πολύ και ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που θα καθίσουν με τις ώρες σε μια κουζίνα, για να μαγειρέψουν.
«Έφαγα πολύ, δεν έπρεπε! Σιγά μη μαγειρεύω κιόλας!», δήλωσε συγκεκριμένα το μοντέλο.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












