CELEBS
Έτσι αποχαιρέτησε η Ελένη Μενεγάκη το 2022
Η τελευταία φωτογραφία της χρονιάς που ανέβασε στο Instagram
Το 2022 μας αποχαιρέτησε και πλέον διανύουμε τις πρώτες ώρες της νέας χρονιάς που όπως καθετί καινούργιο φέρνει ελπίδες και προσδοκίες. Αρκετοί ήταν οι celebrities που δημοσίευσαν στα social media ευχές και φωτογραφίες κάνοντας μια προσωπική ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε.
Ανάμεσά τους και η Ελένη Μενεγάκη, η οποία αποχαιρέτησε τη χρονιά με μια πολύ ατμοσφαιρική φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Instagram.
Έβαλε το λεοπάρ της φόρεμα, φόρεσε και μια μάσκα με στρας και πούπουλα κι έκλεισε πονηρά το μάτι στη νέα χρονιά, ελπίζοντας να φέρνει τα καλύτερα.
https://www.instagram.com/p/Cm2BM0arR-L/
«Goodbye 2022», έγραψε η παρουσιάστρια, ποζάροντας στον φακό όλο νάζι.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












