CELEBS
Ζέτα Δούκα: Η ανάρτηση για τα δυο χρόνια από την καταγγελία για τον Κιμούλη
Δε μετανιώνει για τίποτα η γνωστή ηθοποιός
Ήταν η πρώτη γυναίκα από το χώρο του θεάτρου που μίλησε για τη λεκτική, ψυχολογική και λεκτική βία που υπέστη από τον Γιώργο Κιμούλη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους στην παράσταση Πιο Κοντά (Closer).
Με αυτήν την εξομολόγηση, η Ζέτα Δούκα έδωσε τη δύναμη και σε άλλους ηθοποιούς να μιλήσουν ανοιχτά για τις δικές τους άσχημες εμπειρίες από συναδέλφους τους ή σκηνοθέτες.

Γιώργος Κιμούλης & Ζέτα Δούκα το 2007 στο θέατρο Αργώ /Φωτογραφία NDP Photo Agency
Σήμερα, δυο χρόνια μετά την εξομολόγησή της, έκανε μια ανάρτηση στο προφίλ της στο Instagram κι έστειλε ένα μήνυμα.
«Σαν χθες, πριν από δυο χρόνια, ο κύβος ερρίφθη», έγραψε η Ζέτα Δούκα σε insta story της.

Η ανάρτηση της Ζέτας Δούκα
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












