CELEBS
Μαρία Κορινθίου: Η φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο
«All good guys», σχολίασε η ηθοποιός
Τις τελευταίες ώρες η Μαρία Κορινθίου νοσηλεύεται στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε μια προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση.
Την είδηση έκανε η ίδια γνωστή λίγο πριν το τέλος της εκπομπής «Το Πρωινό».
https://www.instagram.com/p/Cn6_uBoIMRY/
«Εγώ να πω ότι από αύριο δε θα είμαι εδώ μαζί σας. Θα λείψω για μερικές μερούλες. Είναι για μία επέμβαση που πρέπει να κάνω, όλα καλά. Δε θα είμαι από αύριο μαζί σας», είπε η ίδια.
Το βράδυ της Τρίτης 14/2, η Μαρία Κορινθίου ανέβασε μια φωτογραφία από το δωμάτιο του νοσοκομείο με την πεταλούδα στο χέρι γράφοντας: «All good guys. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Όλα καλά. Θα τα πούμε όταν συνέλθω».

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












