CELEBS
Μαρία Ηλιάκη: Το δώρο του Στέλιου Μανουσάκη για τον Άγιο Βαλεντίνο
Η παρουσιάστρια δήλωσε πως σιχαίνεται την ημέρα των ερωτευμένων
Καρδούλες, μηνύματα αγάπης και λουλούδια έχουν την τιμητική τους σήμερα, 14 Φεβρουαρίου!
https://www.instagram.com/p/CUIUXzIMYmi/
Η Μαρία Ηλιάκη βέβαια δήλωσε πως σιχαίνεται την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: «Βαριέμαι πάρα πολύ. Είχα ξεχάσει πως είναι του Αγίου Βαλεντίνου. Σιχαίνομαι τις καρδούλες. Σιχαίνομαι τα ροζ. Νομίζω θα περάσω τη μέρα σπίτι».
Βέβαια, ο σύντροφός της, Στέλιος Μανουσάκης, φαίνεται πως είχε άλλα σχέδια. Της έκανε δώρο μια ανθοδέσμη με κατακόκκινα τριαντάφυλλα και μία καρδιά που έγραφε «love».

Η παρουσιάστρια ανέβασε τη σχετική φωτογραφία στα Instastories κάνοντας tag το όνομα του άνδρα της ζωής της.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












