CELEBS
Στο νοσοκομείο ο Ηλίας Βρεττός: «Ναι, πονάει πάρα πολύ»
Η φωτογραφία του τραγουδιστή στο Instagram μέσα από το νοσοκομείο
Ένα πρόβλημα με την υγεία του αντιμετώπισε ο Ηλίας Βρεττός και χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο της Κύμης.
Ο γνωστός τραγουδιστής ένιωσε έντονους πόνους και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο με κολικό του νεφρού.
Οι θεράποντες γιατροί του χορήγησαν την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή και ήδη νιώθει καλύτερα, όπως ενημέρωσε ο ίδιος με μια φωτογραφία στα social media.
«Ευχαριστώ θερμά το νοσοκομείο Κύμης! Δεν ξέρω πώς διέρρευσε, αλλά επειδή μου στέλνετε πάρα πολλά μηνύματα για την υγεία μου, να ξέρετε πως όντως πέρασα κολικό νεφρού. Ναι, πονάει πάρα πολύ! Είμαι πολύ καλύτερα τώρα και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας», έγραψε ο Ηλίας Βρεττός.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ -
Nicole Kidman: «Δεν χρειάζεται να είσαι γυμνή για να είσαι σέξι» -
Blonzing: Εύκολη καλοκαιρινή λάμψη, εκεί που το blush συναντά το bronzer












