CELEBS
Όλγα Φαρμάκη: «Αισθάνομαι πολύ μεγαλύτερη από την ηλικία μου»
Τόνισε ότι έχει δουλέψει πολύ
Η Όλγα Φαρμάκη μετά το μόντελινγκ και το πέρασμά τις από τις πίστες έχει καταπιαστεί επαγγελματικά με τη μόδα, την οποία όπως επισήμανε αγαπάει πολύ.
«Η μόδα είναι ένα μεγάλο κομμάτι, το αγαπάω από μικρή. Τώρα, όμως, πάμε για άλλα. Σχεδιάζω, έχω καλό χέρι, η μαμά μου θυμάται να σχεδιάζω κούκλες από παιδί», εξήγησε αρχικά στο You και συνέχισε: «Κάνω όνειρα, δεν ξέρω πόσο πραγματοποιήσιμα είναι, γιατί θα έπρεπε να τα είχα υλοποιήσει μικρή. Τώρα δεν γνωρίζω αν μπορούν χρονικά να μου βγουν, το προσπαθώ, πάντως. Κάποια στιγμή στα 25 μου με είχε πιάσει άγχος ότι μεγαλώνω και τι θα γίνει που δεν έχω κάνει ακόμα αυτά που θέλω. Μπήκα πολύ μικρή στο χώρο και επειδή έχω δουλέψει πάρα πολύ, αισθάνομαι πολύ μεγαλύτερη από την ηλικία μου»
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









