CELEBS
Γιώργος Χωραφάς: «Όταν γεννήθηκα ήμουν πάρα πολύ άσχημος»
Η απόρριψη του είχε δημιουργήσει τραύμα
Στην αποκάλυψη ότι γεννήθηκε πάρα πολύ άσχημος προχώρησε ο Γιώργος Χωραφάς μιλώντας στο «Thema People».
Συγκεκριμένα, σε ερώτηση σχετικά με το αν πιστεύει ότι η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο στην καριέρα των ηθοποιών, ο ίδιος τόνισε: «Όταν γεννήθηκα ήμουν πάρα πολύ άσχημος. Στο σχολείο δεν ήμουν από τα παιδιά που άρεσαν και η απόρριψη μου είχε δημιουργήσει τραύμα».
Εν συνεχεία επισήμανε: «Διαβάζοντας κόμικς στη Γαλλία, μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι ωραίοι είναι ανοιχτόχρωμοι με γαλανά μάτια. Αυτό με προβλημάτιζε και με στεναχωρούσε. Όταν πέρασα την εφηβεία και ωρίμασα, κατάλαβα ότι αυτό που θέλεις να περάσεις στον άλλον μπορείς να το περάσεις. Ουσιαστικά εκπέμπεις στο περιβάλλον σου αυτό που εσύ θέλεις».
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









