CELEBS
Ζέτα Μακρυπούλια: «Με τον Μιχάλη έχουμε και ένα παιδί αλλά δεν το έχουμε πει»
Πιστεύει ότι η αγάπη είναι βαθύτερος δεσμός από τον έρωτα
H Zέτα Μακρυπούλια βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ α τετ» και σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.
«Στην αγάπη υπάρχει ένας βαθύτερος δεσμός. Δεν είναι σαν τον έρωτα. Πολλές φορές αν δεν ξέρεις να χειριστείς λίγο πράγματα κι αν δεν ξέρεις να διαφυλάξεις λίγο ένα κομμάτι της ελευθερίας σου, μπορεί να καταπιεστείς. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι μπροστά στα πραγματικά συναισθήματα, μπροστά σε αυτό που ζω αυτή τη στιγμή με τον Μιχάλη, μπροστά στο δέσιμο που έχουμε και την οικογένεια που έχουμε δημιουργήσει», ανέφερε αρχικά η ηθοποιός.
Όταν δε της τέθηκε η ερώτηση «Οικογένεια που έχετε δημιουργήσει;» η Ζέτα του είπε γελώντας: «Έχουμε και ένα παιδί. Δεν το έχουμε πει».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









