CELEBS
Η Ναταλία Δραγούμη έχει φάει και... ποντίκι
Ναι. ναι καλά διαβάσατε στον τίτλο
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Στην αποκάλυψη ότι έχει φάει μέχρι και ποντίκι στο εξωτερικό προχώρησε σε δηλώσεις της η Ναταλία Δραγούμη.
«Δεν ήξερα τι ήταν, αλλά μια χαρά ήταν. Δεν είναι ακριβώς ποντίκι, είναι ένα είδος τρωκτικού που εκτρέφουν στη Γκάνα και είναι ένας τρόπος για να ζουν. Μας μαγείρεψε ο σύλλογος γυναικών του χωριού και φάγαμε τα παραδοσιακά τους», είπε, στην εκπομπή «Parole», η ηθοποιός που πρόσθεσε: «ήταν πολύ ωραίο! Μη σοκάρεσαι, ήταν ωραίο».
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake










