CELEBS
Έλλη Κοκκίνου: Έχει περάσει ουκ ολίγα προβλήματα με την υγεία της
Πάντα είναι σε επιφυλακή
H Έλλη Κοκκίνου σε συνέντευξή της στο Hello εξομολογήθηκε και τις περιπέτειες που κατά καιρούς έχει περάσει με την υγεία της.
Ποια υπήρξε η πιο σκοτεινή στιγμή σε σχέση με την υγεία σου;
«Το άσθμα, γιατί πέρασα δύσκολα. Χρειάστηκαν δύο μήνες περίπου για να συνέλθω».
Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχεις περάσει με το σώμα σου;
«Η χρήση κορτιζόνης με δυσκόλεψε πολύ, γιατί πρέπει να περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για ν' αποβληθεί από τον οργανισμό. Μου έχει συμβεί 2 φορές στο παρελθόν».
Είχες ένα θέμα και με το θυρεοειδή σου;
«Ναι. Παίρνω κάθε μέρα το χαπάκι μου, εφ' όρου ζωής. Απλά, είσαι πάντα σε επιφυλακή».
Δίνεις την εντύπωση δυναμικής γυναίκας. Έχεις αντιμετωπίσει θέματα θυρεοιδούς,άσθματος και πρόσφατα και ένα κάταγμα στο πρόσωπο. Δεν χάνεις ποτέ τη δύναμή σου;
«Μ' έχει πιάσει και μένα το παράπονο. Αλλά κάνω ένα κλικ μέσα μου και λέω «Ηρέμησε, ένα ατυχηματάκι έπαθες και ουσιαστικά είσαι καλά». Τα μικρά και τα περαστικά δεν τα φοβάμαι, δε με πάνε πίσω. Απλώς, με αποδιοργανώνουν».
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake










