CELEBS
"Ανυπομονούμε να τον συναντήσουμε"
Kate & William εύχονται σε Meghan & Harry!
Τις πρώτες τους δηλώσεις μπροστά στις κάμερες, με αφορμή τον ερχομό του πριγκιπικού μωρού του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ, έκαναν ο πρίγκιπας Ουίλιαμ και η Κέιτ Μίντλετον. O Δούκας και η Δούκισσα του Κέιμπριτζ μίλησαν έξω από το Cutty Sark στο Λονδίνο, ένα 24ωρο περίπου μετά τη γέννηση του ανιψιού τους και τα λόγια τους ήταν κάτι παραπάνω από γλυκά.
«Ανυπομονώ να τον δω τις επόμενες ημέρες. Είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω τον αδελφό μου στην κοινωνία στέρησης ύπνου που συνεπάγεται το να είσαι γονιός» δήλωσε ο πρίγκιπας William με το βρετανικό του χιούμορ.
Από την πλευρά της, η Κέιτ Μίντλετον ανέφερε: «Όπως είπε ο Ουίλιαμ, ανυπομονούμε να τον συναντήσουμε και να μάθουμε ποιο θα είναι το όνομά του. Είναι πραγματικά συναρπαστικό για τους δύο και τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο. Αυτές οι επόμενες εβδομάδες είναι πάντα λίγο περίεργες αλλά τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο...».
Λιώσαμε...
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake










