CELEBS
«Έχω μάθει στη ζωή μου να χάνω με αξιοπρέπεια»
Οι πρώτες δηλώσεις της Katerine Duska μετά τον τελικό
Επέστρεψε η Katerine Duska στην Ελλάδα μετά την εμφάνιση της στον τελικό της Eurovision.
Στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος την περίμεναν τα αγαπημένα της πρόσωπα, θαυμαστές και δημοσιογράφοι. Εκεί, βρισκόταν και η κάμερα της εκπομπής "Happy Day", στην οποία η Katerine δήλωσε:
«Ήταν μία φανταστική εμπειρία και έχω λάβει έναν καταιγισμό από μηνύματα τρομερά συγκινητικά, οπότε νιώθω ότι φεύγω με το κεφάλι πολύ ψηλά. Η μουσική είναι υποκειμενική, έτσι, όταν κάποιος μπαίνει σε έναν μουσικό διαγωνισμό δεν μπορεί να έχει προσδοκίες. Εγώ νιώθω πολύ καλά που καταφέραμε και τερματίσαμε στην 21η θέση, γιατί δεν είναι ούτε δεδομένο ούτε τόσο απλό. Διαγωνιστήκαμε με 41 χώρες και νιώθω ότι κάτι προσφέραμε. Εμείς ζητήσαμε διάφορα πράγματα και δεν έγιναν όλα, αλλά δε θέλω να ρίχνω ευθύνες σε κανέναν. Έχω μάθει στη ζωή μου να χάνω με αξιοπρέπεια».
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake










