CELEBS
Tom Hanks - Rita Wilson: Πήραν εξιτήριο από το νοσοκομείο
Πλέον βρίσκονται σε καραντίνα κατ'οίκον...
Εξιτήριο από το νοσοκομείο στο Κουίνσλαντ της Αυστραλίας όπου νοσηλεύθηκαν για πέντε ημέρες πήραν ο κινηματογραφικός σταρ Tom Hanks και η ελληνικής καταγωγής σύζυγός του Rita Wilson, αφού βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.
Το ζευγάρι πλέον μένει σε καραντίνα στο σπίτι που νοικιάζει στην Αυστραλία, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ηθοποιού.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο Hanks έγραψε στο Twitter ότι βρέθηκε θετικός στον ιό στην Αυστραλία όπου βρίσκεται για τα γυρίσματα μίας ταινίας, αφού τόσο ο ίδιος όσο και η Wilson άρχισαν να νιώθουν κόπωση, να έχουν μυϊκούς πόνους και χαμηλό πυρετό.
Από την πλευρά της, η ηθοποιός και τραγουδίστρια, έδωσε συναυλίες στο Σίδνεϊ και το Μπρίσμπεϊν προτού εμφανίσει τα συμπτώματα.
Οι αρχές της Αυστραλίας αναζητούν τα πρόσωπα με τα οποία έχει έρθει σε επαφή το ζευγάρι, καθώς ενδέχεται να έχουν μολυνθεί.
Ο Ηanks και η σύζυγός του ήταν από τους πρώτους μεγάλους αστέρες του Χόλιγουντ που ανακοίνωσαν ότι προσβλήθηκαν από τον κορωνοϊό.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










