CELEBS
Η Μαίρη Συνατσάκη ''Μένει Σπίτι'' και κάνει Τέχνη!
Δες τι αποκάλυψε στη φωλιά των Κου Κου
Εδώ και μέρες η Μαίρη Συνατσάκη παραμένει κλεισμένη σπίτι της λόγω του κορωνοϊού.
Το πρωί της Τετάρτης, η παρουσιάστρια βγήκε ζωντανά, μέσω Skype, στη «Φωλιά των Κου Κου» κι αποκάλυψε πώς περνάει τον χρόνο της, τώρα που έχει σταματήσει τις εξόδους της.
«Είμαι σπιτόγατα και δεν έχω καταλάβει την τρομερή διαφορά στη ζωή… Κάθομαι σπίτι και το απολαμβάνω…» , είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας: «Κάνω πράγματα που έχουν να κάνουν περισσότερα με την ενέργεια, διαλογισμό… Ζωγραφίζω, κάνω θεραπεία μέσω της τέχνης… Κάνω τέτοια πράγματα για να με χαλαρώνω».
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










