CELEBS
Η Jolie κάνει δωρεά 1 εκ. δολάρια κατά της παιδικής πείνας που επέφερε ο κορωνοϊός!
Και συγκινεί...
Η πανδημία του κορωνοϊού όπως είναι φυσικό δεν έχει αφήσει κανέναν ασυγκίνητο και όλο και πιο συχνά βλέπουμε διάσημα πρόσωπα να δωρίζουν χρήματα για να βρεθεί λύση σε αυτό το πρόβλημα.
Ανάμεσα σε αυτούς και η Angelina Jolie, η οποία αποφάσισε να δωρίσει 1 εκατομμύριο δολάρια στην οργάνωση «No Kid Hungry».
«Αυτή την εβδομάδα, πάνω από ένα δισεκατομμύριο παιδιά τέθηκαν εκτός σχολείου παγκοσμίως λόγω του κορωνοϊού. Πολλά παιδιά εξαρτώνται κυρίως από τη φροντίδα και τη διατροφή που λαμβάνουν κατά τη διάρκεια των σχολικών ωρών, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 22 εκατομμυρίων παιδιών στην Αμερική που σιτίζονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο», είπε η Χολιγουντιανή ηθοποιός μιλώντας στο E! News.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις μεγάλες προσπάθειες που κάνουν οι άνθρωποι της συγκεκριμένης οργάνωσης, ενώ δήλωσε αποφασισμένη να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της: «Η ”Kid Hungry” κάνει αποφασιστικές προσπάθειες για να φτάσει όσο το δυνατόν σε περισσότερα από αυτά τα παιδιά. Άνθρωποι από όλα τα κοινωνικά στρώματα έχουν ανέλθει στην πρωτοφανή πρόκληση κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας. Έχω ακούσει ιστορίες για τεράστιες ανάγκες, αλλά πάνω απ 'όλα ιστορίες επιμονής. Ένα αίσθημα ότι δε θα αφήσουμε κανένα εμπόδιο μεταξύ ενός παιδιού και αυτών που χρειάζεται».
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










