CELEBS
Στέλιος Ρόκκος: «Να υπάρχει αλληλεγγύη και μετά τον κορωνοϊό»
Ο τραγουδιστής περνά τις ημέρες της καραντίνας στη Λήμνο
Ο Στέλιος Ρόκκος «Μένει Σπίτι» όχι στην Αθήνα αλλά στην αγαπημένη του Λήμνο. Ο τραγουδιστής και η σύζυγός του, πήγαν στον αγαπημένο τους προορισμό λίγο καιρό πριν η κυβέρνηση λάβει αυστηρά μέτρα για την προστασία κατά του κορωνοϊού.
Ο Στέλιος Ρόκκος δεν χάνει το χιούμορ του oύτε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Περιγράφοντας την καθημερινότητά του είπε πως δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό. «Το μόνο που με στενοχωρεί είναι αυτός ο εξαναγκασμός, αλλά όχι ότι θα έβγαινα και από το σπίτι".
https://www.instagram.com/p/B79Lf7fHRxJ/
Λίγο πριν το κλείσιμο σχολίασε τη κατάσταση που βιώνει όλος ο πλανήτης λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. «Όλο αυτό που έχει συμβεί είναι πολύ δύσκολο και δεν ξέρει κανείς να σου απαντήσει πότε θα τελειώσει. Είναι πρωτόγνωρη αυτή η κατάσταση, αλλά ελπίζω όταν όλο αυτό φτάσει στο τέλος του να μας έχει μείνει η υπερπροσπάθεια που έχει γίνει στον τομέα της επιστήμης να βρει το εμβόλιο, αλλά και σε θέμα κρατών να μας μείνει. Με λίγα λόγια να είμαστε αλληλέγγυοι και να νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον», είπε στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου».
πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










