CELEBS
Hanks και Wilson επέστρεψαν στο Los Angeles
Υγιείς και ευτυχισμένοι μετά την εμπειρία του κορωνοϊού
Τον δρόμο της επιστροφής για το Los Angeles πήραν ο Tom Hanks και η Rita Wilson μετά την εισαγωγή σε νοσοκομείο της Αυστραλίας, αφού διαγνώστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, αλλά και την παραμονή τους στο σπίτι που έχουν στη μακρινή Ήπειρο.
https://www.instagram.com/p/B9qBEyjJu4B/
Από την πρώτη στιγμή που ο διάσημος ηθοποιός πληροφορήθηκε ότι νοσεί από τον Covid -19 το μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους, ενώ συχνά πυκνά τους ενημέρωνε και για την πορεία της υγείας τόσο της δικής του όσο και της συζύγου του.
Έτσι λοιπόν και αυτή τη φορά με ένα μήνυμα στο twitter, ενημέρωσε τους θαμαστές του ότι μαζί με την αγαπημένη του Rita είναι στο σπίτι τους στο Los Angeles.
«Γεια σας, φίλοι μου! Είμαστε σπίτι πλέον και, όπως και η υπόλοιπη Αμερική, θα απομονωθούμε και θα λάβουμε υπόψη την κοινωνική απόσταση από τους άλλους. Πολλά πολλά ευχαριστώ σε όλους στην Αυστραλία, που μας φρόντισαν. Η φροντίδα τους και η καθοδήγησή τους έκαναν δυνατή την επιστροφή μας στις ΗΠΑ. Και πολλά ευχαριστώ σε όλους εσάς, που μας στείλατε τις καλύτερες ευχές σας. Εγώ και η Rita το εκτιμούμε. Xanx» έγραψε χαρακτηριστικά ο Tom Hanks.
πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










