CELEBS
Θετικοί στον κορωνοϊό η Pink και ο γιος της
Όσα έγραψε η ίδια στο Instagram
Η Pink ανακοίνωσε μέσω του λογαριασμού της στο Instagram πως η ίδια και ο τρίχρονος γιος της Jameson βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό. Η 40χρονη τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι τόσο η ίδια, όσο και ο γιος της εμφάνισαν συμπτώματα του κορωνοϊού και αμέσως έκαναν το τεστ, που βγήκε θετικό και για τους δύο.
«Πριν από δύο εβδομάδες ο γιος μου Jameson και εγώ είχαμε τα συμπτώματα του COVID-19. Ευτυχώς, ο γιατρός μας είχε πρόσβαση σε τεστ, τα κάναμε και βγήκαμε θετικοί» έγραψε και συνέχισε: «Η ασθένεια είναι σοβαρή και είναι αληθινή. Μπορεί να χτυπήσει τους νέους και τους μεγαλύτερους. (...) Η οικογένειά μου βρίσκεται σε απομόνωση στο σπίτι και εμείς για δύο εβδομάδες υπό τις οδηγίες του γιατρού μας. Πριν από λίγες ημέρες κάναμε εκ νέου το τεστ και είμαστε αρνητικοί».
Η Pink ευχαρίστησε τους γιατρούς και νοσηλευτές τους οποίους αποκάλεσε «ήρωες» και ανακοίνωσε πως δωρίζει 500.000 δολάρια στο Ταμείο Κρίσης για τον COVID 19 του Λος Αντζελες και 500.000 δολάρια σε αντίστοιχη πρωτοβουλία του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Temple στην Φιλαδέλφεια, όπου εργάστηκε η μητέρα της, Τζούντι Μουρ, για 18 χρόνια.
https://www.instagram.com/p/B-il39tJ57d/
Πηγή: Star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









