CELEBS
Rita Wilson:«Η χλωροκίνη είχε ακραίες παρενέργειες»
Η ίδια και ο σύζυγός της, Tom Hanks, είχαν μολυνθεί από τον κορωνοϊό
O Tom Hanks και η σύζυγός του, Rita Wilson είχαν μολυνθεί από τον κορωνοϊό και βρίσκονταν σε καραντίνα στη Μελβούρνη. Η ελληνικής καταγωγής Rita, περιέγραψε στο «This Morning Tuesday» του δικτύου CBS τα συμπτώματα που είχε μετά τη λήψη της χλωροκίνης για την καταπολέμηση του Covid-19 τονίζοντας τις ακραίες παρενέργειες.
https://www.instagram.com/p/B9qCDmEnvc8/
«Μου έδωσαν χλωροκίνη. Ξέρω ότι μιλούν γι’ αυτό το φάρμακο. Μπορώ να σας πω ότι δεν ξέρω αν το φάρμακο δούλεψε ή ήρθε η ώρα να πέσει ο πυρετός. Ο πυρετός έπεσε, αλλά η χλωροκίνη είχε τόσες ακραίες παρενέργειες. Είχα ναυτία και ίλιγγο. Δεν μπορούσα να περπατήσω. Ένιωθα τους μύες μου αδύναμους. Νομίζω ότι πρέπει να μελετήσουν αυτό το φάρμακο. Δεν ξέρουμε εάν είναι βοηθητικό», είπε, μεταξύ άλλων, η Wilson, ενώ αποκάλυψε ότι ο σύζυγός της, είχε πιο ήπια συμπτώματα από τον κορωνοϊό.
«Δεν είχε τόσο υψηλό πυρετό, δεν έχασε την αίσθηση της γεύσης ή της όσφρησής του, αλλά μας πήρε τον ίδιο χρόνο για να το ξεπεράσουμε», ανέφερε.
https://www.instagram.com/p/B--F5lVnDPC/
Πηγή:Star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









