CELEBS
Η Βασιλική Ανδρίτσου πέρασε το Πάσχα στο μπαλκόνι της με πολλή αγάπη!
Η γλυκιά φωτογραφία στο Instagram
Η γνωστή ηθοποιός και ο σύζυγός της, Νίκος Συμεωνίδης, κρατούν την προσωπική τους ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και βιώνουν την απόλυτη ευτυχία. Οι δύο τους ζουν μοναδικές στιγμές στο πλευρό της κορούλας τους και τώρα πέρασαν μαζί το Πάσχα.
Μάλιστα, η Βασιλική Ανδρίτσου δε δίστασε να δημοσιεύσει στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια τρυφερή, οικογενειακή φωτογραφία.
Οι τρεις τους έφαγαν και πέρασαν το Πάσχα στο μπαλκόνι του σπιτιού τους. «Χρονιαααααα πολλαααααα παιδια!!! Υγεία, υγεία, υγεία», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Βασιλική Ανδρίτσου. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα likes και τα σχόλια από τους διαδικτυακούς της φίλους, έπεσαν βροχή.
https://www.instagram.com/p/B_KalSlFpdk/?utm_source=ig_embed
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










