CELEBS
Tom Hanks-Rita Wilson: Έδωσαν πλάσμα αίματος για το εμβόλιο του κορωνοϊου
Η νέα τους «μάχη» κατά της πανδημίας
Πριν λίγες ημέρες, ο Tom Hanks αποκάλυψε πως με τη σύζυγό του, Rita Wilson, θα δώσουν πλάσμα αίματος ώστε να βοηθήσουν στις προσπάθειες για την ανακάλυψη του εμβολίου για τον κορωνοϊό.
Το διάσημο ζευγάρι ήταν από τους πρώτους celebrities που νόσησαν από τον Covid-19 στις αρχές Μαρτίου κι ενώ βρίσκονταν για επαγγελματικούς λόγους στην Αυστραλία. Σήμερα, έχοντας αναρρώσει πλήρως, έδωσαν εθελοντικά πλάσμα αίματος, όπως είχαν υποσχεθεί. Μάλιστα, και οι δύο ανέβασαν στα social media φωτογραφίες από τη διαδικασία.
https://www.instagram.com/p/B_kpLiipcO1/
«Εδώ είναι το σακουλάκι πλάσματος της περασμένης εβδομάδας. Μα τι σακουλάκι! Μετά τη γραφειοκρατία, είναι τόσο εύκολο να πάρεις έναν υπνάκο», έγραψε ο Hanks στην ανάρτησή του.
https://www.instagram.com/p/B_k8kJQn1h3/
Στη δική της ανάρτηση η Wilson ευχαρίστησε τους ερευνητές από το πανεπιστήμιο του UCLA.
Πηγή: Star.gr
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού









