CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Έβαλε το μπικίνι της και πήγε στην παραλία
Πηγαίνει καθημερινά στη θάλασσα η τραγουδίστρια
Η Δέσποινα Βανδή, η οποία πέρασε όλο αυτό το διάστημα στο σπίτι, μαζί με τον σύζυγό της, Ντέμη Νικολαΐδη, και τα δύο παιδιά τους, Μελίνα και Γιώργο, ξεκίνησε τις ελεύθερες μετακινήσεις, αλλά πάντα με προσοχή. Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε η αγαπημένη τραγουδίστρια και συνεχίζει να κάνει μετά τον εγκλεισμό είναι οι βουτιές στην παραλία μαζί με φίλους, μιας και η θερμοκρασία έχει ανέβει πολύ.
-1.jpg)
Πρόσφατα, λοιπόν, η Δέσποινα με την κολλητή της, Άρτεμις, φόρεσαν τα μαγιό τους και πήγαν παραλία, για μπάνιο και ηλιοθεραπεία. Εκεί, μάλιστα, δε δίστασαν να φωτογραφηθούν στην αμμουδιά, με φόντο τα γαλάζια νερά.

Η Δέσποινα μοιράστηκε με τους followers της στο Instagram φωτογραφίες της με μπικίνι και έκοψε πραγματικά τις ανάσες όλων με το καλλίγραμμο κορμί που διαθέτει στα 50 της χρόνια.

Πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού -
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό








