CELEBS
Η «Αγορίτσα» από τις Άγριες Μέλισσες μίλησε δημόσια για τη μάχη της με τη κατάθλιψη
και τη στήριξη της Μαρίας Καβογιάννη
Για τη μάχη της με την κατάθλιψη μίλησε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, η Μαρία Αντουλινάκη , «Αγορίτσα», από τις «Άγριες Μέλισσες».

Η Μαρία Αντουλινάκη αποκάλυψε ότι η καλή της φίλη Μαρία Καβογιάννη, ήταν αυτή που τη βοήθησε στις δύσκολες στιγμές που περνούσε.
«Έχω μιλήσει ανοικτά για την κατάθλιψη. Η προτροπή για να πάω σε ψυχολόγο ήταν από τη Μαρία Καβογιάννη. Λατρεμένος άνθρωπος, την αγαπώ πάρα πολύ. Κι ενώ με έβλεπε ότι υπέφερα, γιατί ήταν ακριβώς μετά τον θάνατο του μπαμπά μου, όλο αυτό “έσκασε” και δεν μπορούσα να το διαχειριστώ. Κι ενώ έδειχνα ότι είμαι πολύ χαρούμενο πλάσμα, ξαφνικά με έπιαναν τα κλάματα, πάθαινα κρίσεις πανικού…
Και η Μαρία μου έλεγε "αγάπη μου, πήγαινε να δεις τη χαρά της ζωής. Δεν πειράζει, το πάθαμε όλοι. Πήγαινε να βρεις τη χαρά της ζωής” και πήγα. Αυτή η ιστορία κρατάει ακόμα, γιατί και με την καραντίνα δεν περάσαμε καλά κι έτσι τη συνεχίζω τη θεραπεία», εξομολογήθηκε η ταλαντούχα ηθοποιός.
SELECTIONS
-
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε








