CELEBS
Ρέμος: «Έχω πάθει ανεπανόρθωτη ζημιά»
Όλα όσα δήλωσε ο διάσημος τραγουδιστής σε πρόσφατη συνέντευξη του
«Έχω πάθει τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως και άλλοι συνάδελφοί μου», δήλωσε ο Αντώνης Ρέμος, σχολιάζοντας το θέμα της απαγόρευσης των πανηγυριών έως τις 30 Ιουλίου, σε πρώτη φάση, λόγω του κορωνοϊού.
«Ο χώρος ο δικός μας έχει πληγεί από τον κορωνοϊό σε έναν τεράστιο βαθμό και ακόμη -θα το πω ανοιχτά και λαϊκά- δεν έχουμε ανοίξει την επιχείρησή μας. Είναι πολύ φειδωλές οι εμφανίσεις από καλλιτέχνες. Με ειλικρίνεια θα σας πω ότι είναι κάτι πρωτόγνωρο που ζούμε όλοι», είπε ο δημοφιλής τραγουδιστής, μιλώντας στην εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» στον Alpha.
https://www.instagram.com/p/CBREVmijQYt/
«Ήμουν από τους πρώτους που ακύρωσα τις συναυλίες. Έχω πάθει τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως και άλλοι συνάδελφοί μου. Δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τίποτα. Θέλω να σταθώ στο ότι οι έμποροι έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Αυτή η οικονομική κρίση είναι χειρότερη από την υγειονομική. Πρέπει όμως να έχουμε ψυχραιμία», πρόσθεσε.
https://www.instagram.com/p/B-wuxRsDthO/
«Θεωρώ ότι όντως τα πήγαμε πάρα πολύ καλά. Αποδείξαμε στον κόσμο ότι οι Έλληνες δεν είναι αερολόγοι και χαβαλέδες, όπως θέλουν να μας βλέπουν κάποιοι ξένοι λαοί. Ήμασταν πολύ υπεύθυνοι. Σίγουρα όμως έχουμε κουραστεί από αυτές τις αντιξοότητες και θέλουμε να βγούμε λίγο έξω. Αυτό, όμως, να μη γίνει αφορμή να ξαναμπούμε στα σπίτια μας», σημείωσε.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»




