CELEBS
Με αυτή τη φωτογραφία αποχαιρέτισε το καλοκαίρι η Κατερίνα Παπουτσάκη
Επιστροφή στη πραγματικότητα της Αθήνας
Κατερίνα Ανδρομιδά
Οι διακοπές για την Κατερίνα Παπουτσάκη έφτασαν στο τέλος τους και τώρα πια ετοιμάζει τις βαλίτσες της για να επιστρέψει στην Αθήνα.
Η όμορφη ηθοποιός πέρασε στιγμές οικογενειακής γαλήνης και ανεμελιάς στην Κεφαλονιά.
Αυτή τη φορά ανέβασε μια πολύ τρυφερή φωτογραφία αγκαλιά με τον γιο της, Κίμωνα θέλοντας να πει «αντίο» στο φετινό καλοκαίρι. «Πόσο σ’αγαπαει η μαμααααά;;;; -Τοοοοοοοότσο. Αγκαλίτσες και φιλάκια! #πικουνακι #κιμωνακι #happymom #summer2020 #επιστροφηστηβαση #αντεναπανεολακαλαπαιδια», έγραψε στη λεζάντα αποσπώντας «βροχή» από likes και σχόλια.
https://www.instagram.com/p/CEWNrQoDS_8/?utm_source=ig_embed
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








