CELEBS
Η Ελένη Ράντου σε ένα ποστ για τον «ρόλο του ανύπαρκτου»
Ή αλλιώς για το νέο αγκάθι του θεάτρου, τον κορωνοϊό
Πολλές φορές η Ελένη Ράντου χρησιμοποιεί τα social media για να μοιραστεί τις σκέψεις αλλά και τους προβληματισμούς της με τους διαδικτυακούς της φίλους.
Αυτή τη φορά, η ταλαντούχα ηθοποιός έκανε μια ανάρτηση στο Facebook εκφράζοντας τον προβληματισμό της για τα άδεια θέατρα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Η ίδια επεσήμανε πόσο διαφορετική είναι αυτή η χρονιά, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα έκανε πρόβες για κάποια θεατρική παράσταση.
«Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι προετοιμασιες ηταν στο φουλ… η χαρά και η δημιουργική διάθεση στο κοκκινο … η προσμονη μεγαλη… η επιθυμία να μοιραστείς τεράστια… κι όλα αυτά σε έκαναν να νοιωθεις ότι υπάρχεις… ότι παλεύεις… ότι επικοινωνείς… ότι συμμετέχεις… ότι ενδιαφέρεσαι… ότι δεν ιδιωτευεις…Φέτος όλα αυτά μοιάζουν με όνειρα ….Ο φετινος ρόλος θα είναι ο πιο δύσκολος.Ο ρόλος του ανύπαρκτου», έγραψε η Ελένη Ράντου.

SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








