CELEBS
Η Σοφία Καρβέλα στέλνει το δικό της μήνυμα σε όσους παλεύουν με εθισμούς
Με αφορμή τα δικά της 12 χρόνια μακριά από το αλκοόλ
Ήταν 9 Σεπτεμβρίου του 2008, όταν η Σοφία Καρβέλα πήρε την πιο σημαντική απόφαση της ζωής της, να κόψει οριστικά το αλκοόλ. Η κόρη της Άννας Βίσση και του Νίκου Καρβέλα έχει μιλήσει και στο παρελθόν μέσα από τα social media για τον αλκοολισμό, καθώς και για τις κρίσεις πανικού που αντιμετωπίζει.
Σήμερα, κλείνει 12 χρόνια νηφαλιότητας και είναι περήφανη για τον εαυτό της που, παρά τις δύσκολες στιγμές, κατάφερε να μείνει μακριά από το ποτό και δεν επέστρεψε στον εθισμό της.
«Σήμερα είναι 12 χρόνια που ζω νηφάλια. Αυτό σημαίνει ότι επιβίωσα στην καραντίνα (με όλα όσα ήρθαν μαζί με αυτή) χωρίς κανένα ποτό, χωρίς να με συλλάβουν για επίθεση και αρχίζοντας μία επιχείρηση. Εάν με το να ξεφεύγεις από την πραγματικότητα σε έχει μπλοκάρει από το να τη ζεις, προτείνω ανεπιφύλακτα να σκεφτείς να σταματήσεις και να μυρίσεις τα λουλούδια και τη βρωμιά που βγάζουν. Ελπίζω αυτό να βγάζει νόημα… Ευγνώμων για τους ανθρώπους εκεί έξω που μου έδειξαν ότι μπορεί να συμβεί και πολλή αγάπη σε εκείνους που ακόμη αγωνίζονται», έγραψε η Σοφία Καρβέλα, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
https://www.instagram.com/p/CE6vseGgdvu/?utm_source=ig_embed
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








