CELEBS
Το Μέγαρο Μουσικής τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου του Μαστού
Φωτίστηκε στα χρώματα της καμπάνιας ενημέρωσης με την πρωτοβουλία της Estée Lauder
Σε ροζ αποχρώσεις φωταγωγήθηκε εχθές βράδυ το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες και να ενημερώσει σχετικά με το θέμα του καρκίνου του μαστού.

Όπως κάθε Οκτώβριο, έτσι και φέτος, η πρωτοβουλία της Estée Lauder, έγινε πράξη και στις 20:30, όταν το Μέγαρο Μουσικής ‘’ντύθηκε’’ στα ροζ. Ωστόσο, φέτος δεδομένων των συνθηκών λόγω του covid/19, η ειδική εκδήλωση έγινε κεκλεισμένων των θυρών.
https://www.instagram.com/p/CGF-KX-Jbyb/
Έγινε όμως live μετάδοση στο κοινό μέσα από τη σελίδα Facebook της Estée Lauder Greece και από το κανάλι Estée Lauder Greece στο YouTube. Το έναυσμα της φωταγώγησης έδωσε η Πρέσβειρα της Εκστρατείας για την Ελλάδα, Ελένη Μενεγάκη.
πηγή φωτογραφιών: star.gr
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









